breadcrumbs_revolution_theme

Наш колектив намагається зробити все для того, щоб здійснювати покупки в нашому магазині було комфортно і приємно.
Ми прекрасно розуміємо, як складно вибрати одяг в інтернеті, не примірявши її попередньо. Тому ми завжди намагаємося надати максимум інформації

  • Фактичні виміри.

Заміри на деякі товари вже опубліковані в описі товару.
Якщо виміри не опубліковані, можна їх запросити, скориставшись функцією Питання-відповідь (є в кожному товарі під фото) або будь-яким іншим зручним способом.

  • Реальні фотографії.
  •  З будь-якими виникають у Вас питаннями Ви можете звернутися до нас в телефонному режимі або Viber. (Контакти)

Якщо все ж товар не підійшов, Ви можете його повернути або обміняти на будь-який інший товар.

Повернення товару належної якості

Повернення (обмін) товару здійснюється відповідно до чинного ЗУ "Про захист прав споживачів".
Повернути товар належної якості в магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

1. Його немає в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженому Постановою КМУ N172 від 19.03.94.

Так, обміну та поверненню не підлягають:
- товари для новороджених
- постільна білизна
- натільна білизна, а саме:
боді, чоловічки (сліпи), піжами, нічні сорочки, труси, майки, шкарпетки, колготи, кальсони.

Докладний список виробів, які відносяться до поняття натільної білизни (спідня білизна) Код УКТЗЕД 14.14 затверджений Державним Класифікатором продукції та послуг ДК 016-2010

2. Товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його придбали

обміняти або повернути товар належної якості можна тільки в тому випадку, якщо:
- він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд (у тому числі не порушені пломби, ярлики, пакувальні матеріали) та інші споживчі властивості. Це прямо прописано в ст. 9 Закону про захист прав споживачів;
- пройшло менше 14 днів з моменту придбання товару;

Зверніть увагу:

Принципове проходження нами порядку обміну (повернення) товарів належної якості, затвердженого чинним законодавством України це не просто примха або небажання йти на зустріч.
Справа в тому, що держава гарантує не тільки Ваші права, а й права інших споживачів, які придбають повернутий вами товар.

Якщо з яких-небудь причин товар Вам не підійшов, можна обміняти його на аналогічний. Але якщо «аналогічного» потрібного вам в магазині не виявиться, то ви маєте право на свій розсуд:
- придбати на витрачену суму інші товари з цього магазину, або
- повернути гроші за товар.

                       (Відповідно до частини 1 ст. 9 Закону про захист прав споживачів)

При поверненні (обміні) товару належної якості, витрати на транспортування несе покупець.

Як бути з безкоштовною доставкою?

У нашому магазині, при покупці товарів на певну суму діє безкоштовна доставка (докладніше).
У разі повернення (обміну) товару належної якості, витрати, понесені магазином на доставку товару, можуть утримуватися з вартості товару, що повертається або не утримує. Так, у разі, якщо ви:

Повернули весь товар.
Сума витрат на доставку в повній мірі утримується з вартості повертаються коштів.

Повернули частина товару, але решта товару не відповідає умовам безкоштовної доставки.
Сума витрат на доставку в повній мірі утримується з вартості повертаються коштів.

Повернули частина товару, але решта товару відповідає умовам безкоштовної доставки.
Сума витрат на доставку не утримуються з вартості повертаються коштів.

Повернення товару неналежної якості

У разі отримання товару з браком або товару, який не відповідає замовленому (не той розмір, колір, модель), зв'яжіться з нами і повідомте про те, що трапилося.
Зверніть увагу: невідповідність відтінку одного і того ж кольору (наприклад, темно-синій - синій) не вважаэться невідповідністю кольору. Це пов'язано з тим, що передача кольору фотографії залежить від монітора і на різних моніторах одне і теж зображення може виглядати по-різному.

Товар висиланий для обміну так само повинен бути новим, його товарний вид (в тому числі пломби, ярлики, пакувальні матеріали) та інші споживчі властивості повинні бути збережені.
Будь ласка, при отриманні посилки перед використанням товару переконайтеся, що це саме той розмір, який ви замовили і що в ньому немає видимих ​​дефектів.

У разі обміну (повернення) товару неналежної якості витрати на доставку несе магазин.

Про те, як відбувається повернення (обмін)

Для повернення товару, зв'яжіться з нами зручним способом для отримання дозволу заявку на повернення, після чого ми надішлемо всі необхідні реквізити для відправлення посилки.
Якщо ви вибираєте обмін на інший товар, будь ласка, оформіть нове замовлення через корзину сайту, в коментарях до замовлення можна вказати «для обміну».
Після відправлення посилки повідомте нам номер ТТН.
Повідомте нам поштові дані для відправки нової посилки або реквізити для перерахування грошових коштів.
Обмінний товар або грошові кошти буде відправлено Вам на протязі 2-х робочих днів після отримання нами і огляду товару.

Ми намагаємося робити все для того, щоб покупці отримували тільки позитивні емоції від покупок в нашому інтернет-магазині!
Ми сподіваємося, що, зробивши замовлення одного разу, Ви станете нашим постійним покупцем!

ІМ КІндербокс

 

* При підготовці даної статті використовувалися матеріали:

 Как вернуть товар в магазин

 Как вернуть товар по гарантии

 Закон про захист прав споживачів

 Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016-2010